vineri, 3 iulie 2009

Arad 2

Dupa 4 zile, m-am intors la Arad. Tot cu treaba. De data asta, in timpul liber, m-am ocupat de detalii. Adica am fost la Muzeul de Arta (colectie deosebit de interesanta, mai ales scoala romaneasca - gasesti cel putin cate un tablou de Tonitza, Andreescu, Grigorescu, Tattarescu, Ressu, Baba, Amand etc.). De precizat cat de dragute au fost doamnele de la intrare, care mi-au deschis desi programul se cam incheiase... In afara de colectia de pictura, am vazut si expozitia de fotografie a elevilor Liceului de Arta Sabin Balasa: multe poze cu cladirile Aradului. Foarte frumos.

Apoi, am luat-o la pas prin centru.

Din nou casa aceea incredibila de pe strada Closca:
La restaurant:


Primaria, of course:
Catedrala romano-catolica. De data asta am intrat si am stat si putin la slujba (care se tinea in maghiara).



Teatrul, again.

Detalii, detalii...



Biserica Evanghelica:

Funny, ah?
De precizat de asemenea ca oamenii sunt foarte draguti in acest oras...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu