joi, 25 iunie 2009

Banat roadtrip

Am uitat sa scriu despre a doua zi dupa Retezat...
Aveam 4 variante: sa urcam cateva ore pe munte (putin probabil, nu prea erau trasee asa scurte), sa ne intoarcem la Bucuresti pe ruta Tg. Jiu - Rm. Valcea - Pitesti (the wise solution) sau pe ruta Sebes-Sibiu-Transfagarasan (facut vara trecuta) sau pe ruta.....

Cetatea Salasu de Sus:

Intrarea in Biserica din Santamaria Orlea:
Din pacate, biserica era inchisa. Din fericire, exista gaura cheii.

Apoi, oprire la Densus:
Unul din cele mai frumoase locuri din Romania.
Next stop: Ulpia Traiana Sarmisegetuza:


Caransebes:

Baile Herculane, care e o statiune absolut senzationala (cu mult mai frumoasa decat orice se gaseste pe Valea Prahovei sau ailleurs). Din pacate, cladirile sunt in paragina; ti se rupe sufletul.


Am continuat spre Orsova, unde am ajuns pe la 9 seara. Am urcat pe deal la Manastirea Sf. Ana.
Apoi am baut o cafea pe malul Dunarii. Orsova pare desprinsa dintr-o poveste.
Pe drum spre Severin.
La Drobeta Turnu-Severin am ajuns pe la 10 seara. Inca putina lumina pentru a vedea Cetatea Severinului. Piciorul podului lui Apolodor nu l-am vazut, intrucat se afla in curtea muzeului (inchis la acea ora, evident). In rest, Drobeta pare un orasel foarte simpatic.

Pe la 11 si ceva eram in Craoiva, unde ne-am invartit putin in centru, apoi directia Pitesti-Bucuresti. Acasa am ajuns aproape de 4 dimineata, dar a meritat pe deplin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu