marți, 23 iunie 2009

Bucegi

La mijlocul lui mai, ultimul obiectiv neatins in Bucegi: Crucea Caraiman.

De jos din Busteni (unde am lasat masina) ne privim visul.



Incepem urcarea pe Jepi, dupa ce citim cu atentie indicatoarele cu "nu va mai aventurati, idiotilor!". Nu ne aventuram, ca traseul e deschis de la 1 mai.



Acum 2 ani cand am coborat pe Jepi, cascada asta nu era...
Brandusele erau la tot pasul.

Dupa vreo 2 ore am ajuns la cabana Caraiman. So far so good.

Apoi a urmat ascensiunea pe Brana Caraimanului. Kinda' spooky. Drumul trecea pe unde e zapada.
Cu siguranta a meritat efortul....
Am ajuns dupa aproape vreo ora la Cruce. Un monument in paragina.


Busteniul vazut de sus.
De la Cruce am continuat drumul spre Babele.
Vremea nu tinea cu noi, dar a fost oricum mai bine decat pe Brana.


Dupa Babele si Piatra Arsa, am mai mers vreo ora si putin, vazand de sus Sinaia.
Cina am luat-o la Stana Regala (foarte frumos loc si foarte draguti cei de acolo; erau pe punctul de a pleca, dar ne-au pregatit ceva de mancare).
De la Stana Regala am luat un taxi pana in Busteni (e unul singur care vine ;) ), pentru 40 RON.
O zi absolut minunata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu