vineri, 19 iunie 2009

Maroc

Deschid blogul helloworld5 - despre locuri minunate, oameni impresionanti, intamplari de zi cu zi care ne fac viata frumoasa...life as it is.

Ma voi intoarce in timp cu cateva luni pentru a scrie despre calatoriile de la inceputul lui 2009.

Cumpana dintre ani a fost trecuta in Maroc.

Mai intai, am fost in Rabat. In imagine, moscheea lui Hassan:

A urmat Meknes. O surpriza deosebit de placuta. Atmosfera a fost pe masura.

Am ajuns in cele din urma in Fes. My personal favorite.

Ghidul spunea sa nu ne ducem in Medina neinsotiti, ca e un labirint din care nu mai poti iesi. Nu l-am ascultat....

A avut dreptate, mai putin cu privire la partea cu ratacitul :)

Ultimul oras imperial a fost Marrakech. In imagine, Palatul Bahia.
...unde erau multe berze...

De acolo am facut o excursie la Imlil:

Am vazut si cum se face uleiul de argan...

Concluzie: o tara senzationala.
P.S. Pe viitor am sa fiu mai putin expeditiva. Dar se pare ca si amintirile se sterg usor, usor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu