vineri, 19 iunie 2009

Londra (1)

"You find no man, at all intellectual, who is willing to leave London. No, Sir, when a man is tired of London, he is tired of life; for there is in London all that life can afford."


(Samuel Johnson)



End of March 2009. Decolare spre Londra dimineata devreme (dupa oarecare peripetii cu taxi-ul - i.e. ajuns la Baneasa in loc de Otopeni, mare aiurita sunt...).



Primul lucru vazut...Tamisa, desigur (de altfel, imposibil de ocolit). Norii erau conform asteptarilor, totusi nu era si ploaie :D

London Eye te urmareste de peste tot:

Londra e plina de flori:
Si desigur, de cabine telefonice devenite mai degraba piese de muzeu:




Am trecut pe la LSE:


Petits compagnons de voyage:


Covent Garden e un furnicar:


Ce ziceam de flori...?



Leicester Square (pe unde am cautat bilete pentru Lion King):



Sommerset House si Muzeul Courtauld - cel mai frumos muzeu mic din lume (zice-se; eu nu am vazut nici a mia parte, insa acesta e cu adevarat senzational):

Royal Courts of Justice - unde am mers la un proces (pe scurt, incomparabil):
In fine, apus pe Tamisa:

Seara la teatru: The Woman in Black. Absolut minunat.


Day 1 ending.
Prima impresie: orasul asta nu seamana cu nimic din ce am mai vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu