luni, 29 iunie 2009

Ruse si imprejurimile

Iarasi am uitat sa scriu ceva...

8 iunie, ziua libera. Plecare din Bucuresti la 11:30, directia Ruse.
La giurgiu, taxa de pod de 6E platibila in lei. Trecem podul "ugly yet impressive" (conform ghidului de care dispuneam) si iata-ne in Bulgaria. Vinieta obligatorie. Magazine de unde sa o cumperi....intotdeauna, "la urmatoarea benzinarie". Pana la urma m-am saturat sa tot opresc si nu am mai cumparat deloc.

Mergem vreo 30 km in directia Sofia, incercand sa gasim bisericile de la Ivanovo. Drumurile sunt atat de prost marcate incat nu am reusit...

Asa ca ne-am indreptat spre Kerven - citadela din sex. XIV.

Foarte frumoasa privelistea de sus:



Apoi, plimbare prin padure vreo 2 ore... fauna si flora bogate:



Pe drumul de intoarcere...
Am ajuns apoi la Manastirea Basarbov:





Apoi, plimbare prin Ruse. Foarte frumos orasel.






In fine, cina la Giurgiu, pe malul Dunarii. Excelent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu